Toimitusehdot
Yleistä
Customluokkasormus (Oujea Trading Oy, y-tunnus: 3284121-8), myy räätälöityjä luokkasormuksia Suomessa. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 15.8.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme tuotteita tilatessa.
Tuotteet ja tuotehinnat
Internet -sivuillamme myytävien tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. Hinnat ennen tilauksen tekemistä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.
Toimituskulut
Toimituskulut sisältyvät tilattavien tuotteiden hintaan Suomen alueella.
Tilaaminen ja sopimus
Tuotteiden tilaaminen tehdään sähköisellä tilauslomakkeella. Tilatessasi tuotteita sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Maksaminen tapahtuu tilisiirrolla Oujea Trading Oy:n pankkitilille. Tiedot maksamista varten ilmoitetaan laskun yhteydessä.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Vastaanotettuamme tilauksen, lähetämme sinulle laskun, jossa on arvioitu toimitusaika. Kun maksu on vahvistettu, tilaus siirtyy tuotantoon, josta edelleen toimitukseen. Ilmoitathan toimitusosoitteen ja yhteystiedot tilausta tehdessäsi.
Toimitustapa
Toimitustapana käytämme Postia.
Toimitusaika
Normaalisti toimitusaika on n. 1 viikko. Tästä poikkeavissa tapauksissa toimitusaika ilmoitetaan asiakkaalle erikseen.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Kuluttajansuojalain mukaan kuluttajalla ei ole normaalia peruuttamisoikeutta jos “sopimus koskee tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi”. (Kuluttajansuojalaki luku 6 § 16)
Luokkasormus.fi:n tilaukset voi kuitenkin peruuttaa mikäli tuotteiden räätälöintiä ei ole vielä aloitettu. Muussa tilanteessa palautuksesta voidaan neuvotella.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruuttamislomakkeellamme tai laittamalla viestiä, alla olevaan sähköpostiimme.
Palautamme tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme (info@customluokkasormus.fi), niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse:
Vastuunrajoitus
Customluokkasormus.fi (Oujea Trading Oy) ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).